We’ve Got You

Als je liever met een echt mens praat, kun je ons klanttevredenheidsteam bereiken via e-mail webshop@fvrts.nl

Hoe kunnen we helpen?

FAQ

Bestellen

Welke maat kan ik het beste kopen?

Als je niet zeker weet welke maat geschikt is voor jou, raadpleeg dan ons maatadvies. Deze vind je onder de beschikbare maten voor elk van onze producten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We snappen het helemaal, wij veranderen ook van gedachten! We zouden het graag willen, maar als een bestelling eenmaal geplaatst is, kunnen we deze op dit moment niet meer wijzigen of annuleren. We hopen in de toekomst ooit een annuleringsvenster te hebben. Mocht(en) het (de) artikel(en) niet bevallen, zorg er dan voor dat je ruilt voor een voorkeursstijl of retourneert voor restitutie.

Verzending, retourneren en ruilen

We gebruiken alle grote vervoerders en lokale koerierspartners. Je wordt tijdens het afrekenen gevraagd om een bezorgmethode te selecteren. Ophalen in onze winkel is ook mogelijk.

Wat is het verzendbeleid?

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingse-mail om je te laten weten dat ons uitvoeringsteam je bestelling heeft ontvangen. Zodra je bestelling is uitgevoerd, ontvang je een e-mail met je trackinggegevens. Verzendkosten worden niet gerestitueerd in het geval van retourzendingen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, we versturen ook naar België en Duitsland.

Get in touch

Heb je vragen over je bestelling of een algemene vraag?