Terugbetalingsbeleid

Hoe werkt het?

Elk pakketje wordt met zorg en aandacht door ons ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent, jammer! Retourneer dan de producten en ontvang je geld terug. Lees hier de voorwaarden en werkwijze.

FAVORITES
T.A.V. Retouren webshop
Overtuinen 10
9801 BR Zuidhorn

Voorwaarden Retourneren

  • Dit kan binnen 14 dagen. De artikelen zijn schoon, ongewassen, ongebruikt en ongedragen.
  • Ruil of retourneren in de winkel. Breng je kleding terug in de winkel van aankoop. Ruil het voor wat anders of ontvang je geld terug.
  • Online retourneren. Ruilen of retourneren via pakketpost aan FAVORITES Zuidhorn, geen probleem we denken graag met je mee. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Indien de retourzending niet aan een of meerdere punten voldoet die hierboven zijn beschreven, nemen wij de retour niet aan en zenden wij deze terug, op kosten van de afzender.

Hoe retourneer je één of meerdere artikelen?

  1. Ga naar de klantaccountpagina of de retour-/terugbetalingsbeleidspagina.  
  2. Log in bij je account: Voer het e-mailadres in waarmee je de bestelling hebt geplaatst en klik op 'Doorgaan'. 
  3. Verifieer je identiteit: Open de e-mail die je van de webshop hebt ontvangen en kopieer de zescijferige verificatiecode. 
  4. Voer de verificatiecode in: Ga terug naar de webshop en voer de code in om je account te verifiëren. 
  5. Selecteer de bestelling en artikelen: Kies de bestelling waar je een artikel uit wilt retourneren. 
  6. Geef de reden op: Selecteer uit de beschikbare opties de reden waarom je het artikel retourneert. 
  7. Volg de instructies: Klik op 'Doorgaan' om de retouraanvraag te voltooien en volg de verdere instructies. 

Het retouradres is:
FAVORITES
T.A.V. Retouren webshop
Overtuinen 10
9801 BR Zuidhorn

Na ontvangst en goedkeuring storten wij het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening*
Je mag de items ook in de winkel in Zuidhorn retourneren, het aankoopbedrag wordt terugbetaald op de wijze waarmee betaald is.
In het geval van stapelkorting wordt de korting aangepast en verrekend met de geretourneerde artikelen.

Je hebt een klacht

Ai dat vinden we jammer te horen, er kan iets zijn misgegaan. Laat het ons alsjeblieft weten via webshop@fvrts.nl zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.